Nem tudom hogy ki hogy van vele, de én mindig is úgy gondoltam, hogy ha az ember egy új cégnél kezd el dolgozni, akkor nem az a legjobb dolog amit tehet, hogy az első hónapban máris alakítani kezdi a vállalat életét és újításokat, változásokat visz a cég életébe. Én legalábbis egészen idáig nem nagyon tudtam elképzelni, hogy ez egyrészt hatékonyan végig vihető, másrészt pedig eredményes lesz annak tekintetében is, hogy a vállalatvezetés és a munkavállalók mind egyöntetűen mellé álljanak az új ember által eszközölt átalakításoknak. Most azonban az élet cáfol rá erre, hiszen a saját bőrömön érzem, hogy ez bizony nem mindig jelenthető ki így ebben a formában, hiszen van olyan helyzet, amikor a cég és a vezetés már ki van éhezve a változásra és változtatásra, hiszen annyira nem jól működik valami a cég életében.
A mostani legutolsó cégváltásom esetében ugyanis egy nagyvállalat vállalatműködtetési osztályának középvezetője lettem, ami azt jelentette, hogy mi feleltünk minden olyan dologért, ami a céges kommunikációt tekintette, azon is belül leginkább az elektronikai berendezések és azok javításának feladata volt a mi saját témakörünk. Persze mondanom sem kell, hogy azért kapott egy egész csapatot ez a feladatkör, mert iszonyatosan fontos a cég életében, hogy mindig elérhetőek legyenek az alkalmazottak, és hogy folyamatosan tudjanak a munkavállalók kommunikálni egymással is.
Ennek tükrében pedig amikor én megláttam azt a kommunikációs formát és azt a javítási eredmény listát, pontosabban inkább hibalistát, amivel az akkori xiaomi szervíz csapat dolgozott, azonnal tudtam, hogy váltásra van szükség, amivel rengeteg időt, energiát és pénzt képes megspórolni a pár, és azt is tudtam, hogy a lehető legjobb választás a https://xiaomiszervizshop.hu/ csapat a számunkra. Végig is vittem a folyamatokat és most azt tudom mondani, hogy életem egyik legjobb döntése volt ez a bátor lépés.