A szóban forgó akcióról boldog gyermekkori emlékek jutnak eszembe. Sajnos már évtizedekkel ezelőtti emlékek villannak fel a szó hallatán. Abban az időben még általános iskolás tanulmányaim végén, illetve és középiskolás éveim elején jártunk. Gondolatban sem merültek fel az informatikai eszközök széles körben történő használatának lehetősége. A fiatalok szórakozási lehetőségei között szóba sem jöhettek az internetes platformok. Igazi közösségi életet élhettünk. A kommunikáció közvetlen, élő volt. Szerettünk baráti körben, csoportokba bulizni. Gyakran szerveztünk házi bulikat, suli-bulikat. Ezekben a bulikban szinte kötelező volt a közös játék, a közös szórakozás. Egyik kedvenc játék volt a zsákbamacska, amiket magunk készítettünk ezekre az alkalmakra. Elkészítése nagyon egyszerű, de egyben szórakoztató, gondolkodtató is volt. A gyakorlat az volt, hogy átláthatatlan papírzacskóba meglepetés ajándékokat csomagoltunk, amikhez jelképes összegért lehetett hozzájutni a bulikban.
Ehhez a régi, de egyben gyönyörű emlékhez tudom hasonlítani az avon és más márkájú pipere termékek zsákbamacska akcióját. Ennek a lényege, hogy több, pontosan hat termékhez, melynek értéke 10000 ft, negyedéért, 2500 ft-rt juthat hozzá a bátor vállalkozó, aki szeretne akár kozmetikai cikkek, krémek, ékszerek, táskák boldog tulajdonosa lenni. Izgalmas az akció, hiszen senki nem járhat rosszul az összecsomagolt termékekkel, mert értékük a vételár négyszerese. A csomagban található termékeket pedig szinte napi szinten használjuk, hiszen mindannyiunknak szüksége van naponta sminkekre, illatszerekre, arcápolókra, testápolók, tisztálkodó-és hajápoló szerekre. Mivel a csomagban több termék is található, akár többen is összefoghatnak egy-egy csomag rendelésénél, illetve ajándékként is szolgálhatnak a termékek. Ráadásul csomagokat megrendelhetjük interneten keresztül. Ezzel időt, fáradságot nem csak pénzt spórolunk meg kényelmesen, a karosszékben hátra dőlve, tömegeket kerülve. Ezért meleg szívvel ajánlom mindenkinek az akcióban történő vásárlást.